برگزاری پاویون محصولات دانش‌بنیان در سومین نمایشگاه شهر هوشمند

شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه توسعه فناوری‌های شهر هوشمند که محصول یا خدمتی در این حوزه دارند می‌توانند در سومین نمایشگاه شهر هوشمند مشارکت کنند.

فرصتی دیگر برای شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم شده است تا بتوانند محصولات خود را به نمایش بگذارند. مجموعه‌های فناوری که توانمندی تولید محصول در حوزه شهر هوشمند دارند مخاطب این رویداد هستند و می توانند با حضور در پاویون ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در «سومین نمایشگاه بین‌المللی شهر هوشمند»، از این فرصت بهره‌مند شوند.

این نمایشگاه ۳ تا ۵ بهمن‌‌ماه سال 1400 در مصلی تهران برگزار می‌شود و معاونت علمی و فناوری هم در قالب پاویون در نمایشگاه شرکت می کند. شرکت‌ها و مجموعه‌های متقاضی حضور در این رویداد از حمایت 70 درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی بهره‌مند می‌شوند.

این دوره نمایشگاه بین‌المللی شهر هوشمند با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، سازمان‌ها، نهادها، انجمن‌ها، اتحادیه‌های داخلی و بین‌المللی و با حضور سازمان‌های دولتی و خصوصی حوزه شهر هوشمند، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ ها برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی https://sat.isti.ir/ مراجعه کنند.

منبع: daneshbonyan

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست