نوفن حامی البرز

آشنایی با موسسه نوفن

موسسه دانش بنیان نوفن حامی البرز با هدف حمایت از فناوری های نوین به وسیله ی ارائه خدمات و ثبت اختراع و دیگر حوزه های مربوط به حقوق مالکیت فکری طرح صنعتی و علائم تجاری در سطح ملی و بین المللی و همچنین طرح دعاوی نقض این حقوق تاسیس شده است. از ملزومات ارائه این خدمات، گسترش آشنایی فعالان این حوزه با مباحث مربوطه مانند قوانین داخلی و خارجی، خرید و فروش تکنولوژی و عقد قرارداد می باشد که موسسه نوفن این مهم را سر لوحه فعالیت های خود قرار داده است.

ارائه خدمات مالکیت فکری

این موسسه با استفاده از اساتید مجرب حوزه مالکیت فکری و زمینه های مرتبط تلاش می کند خدمات خود را به بهترین نحو به مخاطبان ارائه دهد. تجارب ملی و بین المللی همکاران ما در این مقوله باعث شده است ارائه خدمات در سطحی وسیع و با کیفیت خصوصا در مورد ثبت اختراع بین المللی انجام پذیرد.

پایگاه جستجو و تحلیل اختراع دارکوب

پایگاه جستجو مالکیت فکری دارکوب که یکی دیگر از خدمات نوفن می باشد با هدف تجمیع و مانیتور دارایی های فکری ثبت شده در ایران در حوزه مالکیت صنعتی قصد دارد امکان جستجو در این دارایی ها را برای کاربران ایرانی و غیر ایرانی دقیقتر، سریعتر و راحت تر کند. دارکوب تلاش میکند امکانات جانبی بسیاری را برای انواع مخاطبان این حوزه فراهم آورد تا حداکثر استفاده ممکن از این اطلاعات حاصل شود. ارائه خدمات جستجو و تحلیل اولیه و پیشرفته دارایی های فکری کشورهای دیگر به صورت خودکار از دیگر اهداف راه اندازی موتور جستجو مالکیت فکری دارکوب می باشد.

کارگزار صندوق نوآوری و شکوفایی

موسسه دانش بنیان نوفن حامی البرز به عنوان کارگزار صندوق نوآوری و شکوفایی جهت ارائه خدمات مالکیت فکری به شرکت های دانش بنیان نیز فعالیت می کند. شرکت های دانش بنیان میتوانند بین 75 الی 90 درصد از هزینه های خدمات مالکیت فکری را که توسط این شرکت انجام می شود پس از پایان فرآیند ارائه خدمت از صندوق نوآوری و شکوفایی دریافت کنند.

خدمات بلاعوض صندوق نوآوری و شکوفایی در حوزه مالکیت فکر شامل موارد ذیل می باشند.

نیازسنجی، جستجوی دانش پیشین، ثبت اختراع ملی، ثبت درخواست تقاضانامه PCT و ثبت موقت آمریکا، ثبت اختراع آمریکا، ثبت اختراع دیگر کشور ها، ثبت علامت تجاری ملی، ثبت علامت تجاری دیگر کشور ها، ثبت طرح صنعتی ملی، ثبت طرح صنعتی دیگر کشور ها، تحلیل پتنت، تحلیل نقض پتنت، تدوین پیش نویس قرارداد

ارائه خدمات مشاوره تخصصی

کارشناسان موسسه ی نوفن حامی البرز آماده ی ارائه خدمات مشاوره تخصصی در خصوص موضوعات مربوط به حمایت از مالکیت فکری (ثبت اختراع ملی و بین المللی، علائم تجاری و طرح های صنعتی) و همچنین مباحث مربوط به کارآفرینی می باشند. به منظور اطلاع از شرایط، قوانین و تعیین وقت جهت استفاده از این خدمات میتوانید به بخش خدمات مشاوره تخصصی مراجعه نمایید.

خرید و فروش فناوری

همچنین نوفن حامی در تلاش است با بهره گیری از تجربیات تیم خود در فروش و تامین سرمایه جهت تجاری سازی فناوری های برتر در کشور و خارج از کشور نیز فعالیت نماید که در این خصوص گام های مثبتی نیز برداشته شده است.

البرز، کرج، پارک علم و فناوری البرز _ پردیس، پارک فناوری پردیس

026-34764078

info@nofan.ir

فهرست