دانش‌بنیان‌ها نیاز صنایع در حوزه چسب را رفع می‌کنند

رویداد ارائه نیازهای فناورانه حوزه چسب از سلسله رویدادهای ارتقا تاب‌آوری و رقابت‌پذیری زنجیره‌های ارزش برگزار می‌شود.

حوزه چسب

معرفی رویداد

شامل: 1. شناسایی نیازهای فناورانه 2. فراخوان شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های توانمند 3. برگزاری جلسات B2B برای بررسی توانمندی‌ها 4. انتخاب فناوران برای انجام مذاکرات نهایی 5. برگزاری رویداد رونمایی از دستاوردها و انعقاد تفاهم نامه‌ها و قراردادها

محتوای رویداد

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، مرکز شرکت ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 22 شهریور ماه سال جاری این رویداد را برگزار می‌کند تا در آن صنایع نیارهای خود در این حوره را مطرح کنند و دانش‌بنیان‌ها نیز برای رفع آن اقدام کنند.

استفاده از انواع چسب و محصولات مرتبط با چسب در صنایع مختلف شامل چسب­ های گرماذوب، پایه آب، پایه حلال، واکنشی، رزین‌های پایه، حلال ها و رقیق کننده ها و مواد افزودنی از سرفصل های آن است. همچنین صنایعی همچون خودروسازی، ساختمان، لوازم خانگی، بسته بندی، صنایع چوبی، کفش و چرم، پزشکی و صنایع الکترونیکی از مخاطبان رویداد هستند.
سلسله رویدادهای ارتقا تاب‌آوری و رقابت‌پذیری زنجیره‌های ارزش با هدف ارائه نیازهای فناورانه صنایع برگزار می‌شود تا از توان متخصصان کشور برای تولید محصولاتی ایران ساخت بهره برده شود. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در رویداد می‌توانند به سایت مرکز شرکت ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی مراجعه کنند.
تماس :
66560383 -021

برگزار‌کننده
معاونت علمی و فناوری
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
تماس :
02183534
شروع :
1400/09/19 ساعت 8:00
پایان :
1400/09/19 ساعت 8:00
رویداد آفلاین است.

ثبت نام

منبع: daneshbonyan

فهرست