رویداد رفع نیازهای فناورانه شرکت آپتوس ایران

فناوران گرامی، شرکت ساختمانی و تولیدی و پژوهشی آپتوس ایران که بیش از 4 دهه است در زمره شرکتهای برتر صنعت ساختمان کشور شناخته می شود و در زمینه هایی مانند پیمانکار عمومی و مجری ذیصلاح (با داشتن بالاترین رتبه مرتبط کشوری)، تولید بتُن آماده (با داشتن ماشین آلات و ناوگان مجهز جهت حمل و پمپاژ)، تولید انواع قطعات بتُنی (شامل کفپوش ، بلوک ، جدول و انواع قطعات دیگر) و تحقیق و پژوهش (آزمایشگاه همکار ، تولید دانش و اجرای پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه های مرتبط) فعالیت داشته، اکنون در نظر دارد نیازهای فناورانه خود در حوزه ساختمان را از بین اختراعات ثبت شده در ایران و با کمک فناوران برطرف سازد.

این رویداد که با هدف تجاری سازی اختراعات ثبت شده در ایران نیز برنامه ریزی شده است در تاریخ 26 آبان ماه سال 1400 برگزار میگردد و علاقه مندان باید تا تاریخ 15 آبان ثبت نام خود را به اتمام برسانند. از آنجا که نیاز است جلسات متعددی فنی قبل از تاریخ رویداد برگزار گردد، از فناوران دعوت میشود هر چه سریع تر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

رفع نیاز فناورانه آپتوس

این رویداد با همکاری پارک علم و فناوری البرز، بنیاد نخبگان استان البرز، موسسه دانش بنیان نوفن حامی البرز، پایگاه جستجو و تحلیل اختراع دارکوب و با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوریهای نانو ریاست جمهوری، شبکه تبادل فناوری ستاد توسعه نانو، برنامه چالش های فناوری و نوآوری و انجمن شرکت های دانش بنیان استان البرز برگزار میگردد. در صورتی که فناوران راه حلی برای برطرف کردن نیاز های اصلی شرکت آپتوس ایران ارائه دهند این شرکت آماده است به منظور تجاری سازی وارد مذاکره شود. این نیاز های اصلی عبارتند از:
1. بتن های خود ترمیم شونده
2. بتن های حاوی نانو گرافن
3. بتن های خود تمیز شونده
4. محاسبه ضریب رفتار سازه پیش ساخته

همچنین دیگر ایده های ارائه شده در این رویداد جهت جذب در مرکز نوآوری شرکت آپتوس بررسی خواهند شد. لازم به ذکر است فناورانی که اختراعات خود را قبلا در اداره ثبت اختراعات ایران ثبت کرده اند با تکمیل اطلاعات اختراع در سایت دارکوب می توانند از امتیاز ویژه آن جهت داوری بهره مند گردند. جهت ثبت نام در این رویداد ابتدا در سایت دارکوب ثبت نام کرده، شماره موبایل خود را تایید کنید و سپس فرم ثبت نام رویداد شرکت آپتوس ایران را تکمیل کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و در صورت نیاز به راهنمایی در واتساپ به شماره 02128427673 پیغام دهید.

​منبع: darkob.co.ir

فهرست